דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת עורך דין מיסוי מקרקעין 

מאת    [ 05/02/2012 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2278 פעמים ]

רכישת דירה או מכירתה, היא העסקה הגדולה ביותר שתערכו בחייכם. מומלץ להשתמש בשירותיו של עו"ד מיסוי מקרקעין טוב, כאשר אתם מוכרים או קונים דירה. תחום מיסוי הנדל"ן הוא תחום גדול, סבוך, הדורש ידע מקצועי נרחב ומעמיק, טעויות בתחום הזה עלולות לעלות כסף רב ולגרום לעוגמת נפש רבה ולנזק גדול, עורכי דין רבים המתמחים בתחומים אחרים חושבים שהתחום לא מסובך ולוקחים תיקי נדל"ן. אתם כלקוחות, חשוב שתפנו אל עו"ד מיסוי מקרקעין נדל"ן מומחה שזה תחום עיסוקו העיקרי. רק מומחה בתחום יגן עליכם מטעויות ויהיה מנוסה מספיק כדי להבין לעומק את כול היבטי חישוב מיסוי הנכס וכן ייתן ייעוץ מעמיק מבחינת תשלומי האגרות והמיסים.

עו"ד מיסוי מקרקעין ברכישת דירה

עו"ד מיסוי נדל"ן טוב יעשה עבורכם הכול כאשר אתם רוכשים דירה כדי לוודא שהמוכר שילם את כול מיסי המקרקעין הנדרשים – זה לא שאתם תצטרכו חלילה לשלם את המיסים במקום המוכר אבל ללא אישורים על כך שהמוכר שילם מס שבח מס מכירה, היטל השבחה, ארנונה ועוד לא תוכלו להעביר את הנכס על שמכם אצל רשם המקרקעין (הטאבו) ואם רישום הנכס יידחה בשל כך או לא יתבצע בזמן סביר הרי שאתם ניזוקים ונפגעים מכך. עו"ד מיסוי מקרקעין מטעמכם גם יעקב אחר כול תשלומי המיסים גם אם רכשתם את הדירה מקבלן ויוודא שכול התשלומים לצורך רישום הבית המשותף והדירות יבוצעו כנדרש. חשוב לציין כי גם אם אתם חושבים שאתם מיוצגים, ברכישת דירה מקבלן, על ידי עו"ד הקבלן, ולא רוצים לשלם גם לעו"ד  וגם לשלם עבור עו"ד מיסוי מקרקעין מטעמכם, החיסכון שאתם חושבים שאתם עושים באי תשלום דמי טרחה כפולים עלולים לעלות לכם סכום גבוה הרבה יותר במיסים ואגרות שתשלמו מכיוון שלא קבלתם ייעוץ מתאים של עו"ד מיסוי מקרקעין מנוסה וחריף.

שאלות שיש לשאול עו"ד מיסוי מקרקעין

 חשוב לשאול את עו"ד איזה מיסים יוטלו על העסקה ומה גובה המיסים המשוער לפני העסקה, עו"ד מיסוי מקרקעין מחויב להבהיר לכם עניין זה, ולהזכיר לכם לשלם את המיסים במועד לצורך רישום הנכס על שמכם. בעזרת עו"ד מיסוי מקרקעין תוכלו להשיג במקרים מסוימים פטורים על מס שבח אם תעמדו בתנאים הנדרשים.

 

עורכת הדין כרמית כרמלה מדאני, חברה בלשכת עורכי הדין בישראל. בוגרת בית הספר למשפטים LLB ובית הספר למנהל עסקים B.A. בהתמחות מימון, של המרכז הבינתחומי, בהרצליה ובוגרת תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מיסוי עסקי / מסחרי M.B.A של המכללה למנהל, בראשון לציון. עורך דין מקרקעין . http://www.ccm-lawoffice.com | href="mailto:carmit@ccm-lawoffice.comcarmit@ccm-lawoffice.com">">carmit@ccm-lawoffice.com


טלפון: 03-6096166 | פקס: 1533-609-61-66




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב